electropop

gårkvällen var hur bra som helst! först hade vi match den gick inte bra alls.. sen for jag hem, duschade åt och fick främmande. frida kom,  vi brände en epaskiva sen drog vi ut. vi for på hemma kväll och jag köpte mig ett skal till fånen. sen vidare på bebis discot och hälsade på våra syskon!
sen körde vi runt mest. tillsut hamnade vi hos marcus, med pontus, anders, benne och marcus, fast vi stannade inte så länge. for ut igen, den här gången drog vi till kalles stannade där ett tag sen for vi runt igen.
Vi stannade på marcus gata och lyssnade på musik, fotade och åt godis! namnam
pojkarna kom ut och vi bestämde oss för att fara till byn och grilla. Där borta var det super mysigt!
Kring ett for marcus, frida och jag hem till mig och slagga, men pontus for hem :(
Och nu sitter jag helt emo och väntar på att frida ska vakna.. klockan 12 far vi och ser hockey sen vet jag inte vart vi tar vägen, men det blir nog bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0