grattis faster!

har haft en bra födelsedag kan man väl säga! först en slapp dag på skolan, sen for jag hem och såg lite hockey osv. väntade på att maten skulle bli klar. åt sen får jag till pontus, träffade världens sötaste unge Ture Arvidsson på gatan! så blir att hänga med han nu framöver ;)
hon pontus var frida. fick öppna lite presenter :) det var bla en meeeega godis påse och ett jätte fint belock som var ett hjärta av silver! sen fick jag även blommor av pontus söta mamma och pappa :)
Efter ett tag kom marcus också :) efter ett tag for marcus och frida men jag stannade kvar hos pontus ett tag.
innan jag for hem svänge jag förbi kalles och sa hej till min kära far :) sen var det raka spåret hem och nu sitter jag här, känner att jag måste slita mig från godis påsen annars kommer det här att gå över styr.. ;)
annars har jag fått ett äpple av isabell, en läkerol av emma, en halsduk, hår produkter, presentkort, färgning av ögonfransar och godis och ett jätte fint belock! juste fick tillbala min halsduk av marcus som förövrigt har legat och ruttnat bort hos han i flera veckor :)
I morrn blir det tyärr inte att sova ut eftersom att jag har match i morrn hemma mot norrsken.
matchen är klar vid tre, sen kommer det främmande hit, efter det blir det en riktig tjej kväll med min frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0