jag ser att du leer och jag tror att jag tvivlar

efter skolan for jag in till stan, färgade mina ögonfransar. Noppade och färgade brynen oxå.
Ögonbrynen blev dock liiiite för mörka, men det går ner efter några dagar. I hope!
Mamma hämtade mig kring tjugo över fem, snabb åt middag sen for jag på träning!
efter träningen snabb duschade jag, sen skjutsade mamma mig till Pontus, vi såg Idol och hade det allmänt bra!
Just nu funderar jag på att gå och lägga mig, ska bara kolla upp lite nyheter inför nyhetsbevakningen i morrn.
Sen ska jag även hinna svara på några frågor :)
Juste i morrn är det hemma match på gotis klockan sex mot SAIK, tuff match!
efter det vankas plugg i mängder! godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0