mama, tell the word that i'm coming home

kvällen har varit helt perfekt!
jag och 14 tjejer till åt middag på pentryt. Jag fick lite presenter, ooh! en jätte fin ring!! en halsduk/sjal och ett jätte  bra present kort, så är hur nöjd som helst! :) sen for vi hem till emma, vi satt och såg idol sen gick vi i badtunnan och badade, hoppade stutsmatta i bikinis och andra fräna saker ;)
Jag och jenny blev less efter ett tag så vi for in till stan och köpte karameller sen for vi upp en snabbis till marcus.
vi hälsade på snygg benne, (hihi jenny ;)) sen for vi tillbaka. Jag hämtade inprincip mina saker sen kom krille och hämtade mig sen for jag hem och bytte om, sen for jag till marcus igen. Stannade där till 2 kanske och nu är jag hemma. sitter och flådar med chips och dip.. egentligen är jag hungrig men nu blev det såhär..
Ska nog ändå snart börja dra mig sakta me säkert ner i sängen, juste! skedar med min mamma för andra dagen i rad, moisgt värre :)
I morrn ska jag hjälpa till med spabadet sen ska jag vara med pontus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0