en kväll med extra mycket allt

idag har jag misann varit hurtig och duktig. Jag gick in till stan kring 11 för att göra ännu ett försöka att hitta en bikini men det verkar vara helt hopplöst. Efter allt letade gick jag upp till mormor, där hjälpte jag henne med att städa hela läggan eftersom att hon har brutit ett revben (stackars mormor) iaf mamma kom och hämta mig efter hennes jobb, vi for och köpte lite färg och lite påsk pynt. När jag kom hem hade jag presenter från thailand, det bestod av smycken och en fin spets tröja.. men eftersom att vi går mot ljusare tider så tog jag fram det kreativa sidan av mig och skapade ett fint spets linne. Dock blev det lite kort men det duger. Ikväll har jag spenderat kvällen lite längre upp på gatan hos Linda och John där det serverades god mat och mycket skratt. Nu ska jag bänka mig framför kvällens huvudpunkt (big brother) ha det bra peoplez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0