jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund

Lördag var det igår, mysigt var det också.
Jag gick in till stan där jag träffade två snyggingar halvnakna i ett provrum, det var skoj
Efter ett tag blev jag less så jag bad mamma hämta upp mig.
Strax efter fyra kom pontus hem till mig, vi käkade, såg gladiatorerna, spelade kort och sen avslutade vi kvällen med en film som vi dock såg klart på morgonen.
Väckaren ringde alldeles för tidigt i morse för träning. Elva skjutsade vi hem pontus och sen for jag på träning.
Nu är jag precis ut kommen från en lång och härlig dusch. Ikväll ska jag till pappa där jag hade tänkt göra bort lite plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0