love life

uppdateringarna är väldigt dåliga och tyvärr är det långt mellan gångerna.. skolan tar över mitt liv.
Men jag ska försöka att skärpa mig på båda av fronterna.
Den här helgen har varit den bästa på länge, jag och pontus har varit med varandra precis hela tiden.
Igår lagade vi mat, pontus har passat upp mig precis hela tiden, fin kille det där!!
Sen såg vi gladiatorerna vilket är en rutin som vi håller i, efter det han vi med att se två filmer, eller för mig blev det en och en halv.. hih
Idag har jag bara tagit det lugnt och laddat baterierna för det kommande veckan som kommer att bestå av plugg.
Imårn åker jag till pappa igen, där ska jag isolera mig i plugg böckerna. MYSIGT
nu sitter jag och inväntar året premiär av Big Brother, som jag har längtat! Söndagen kommer få en helt ny betydelse. PUSS


how damn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0