therapy

sovmorgon till ett och jag vaknar halv nio??? vad är det som händer?
pigg som jag var gick jag ner och tog mig en god frukost.
Efter jag hade gjort mig i ordning så traskade jag in till stan. Där hade jag turen att träffa snygg fägge så jag gick med henne en stund. Kring tolv gick vi till skolan, vi spelade kort tills det var dags att dansa..
Nu, nyss, för en liten stund sen så kom jag hem, sen dess har jag gjort bort min spanska läxa. Innan maten som förövrigt blir thai (du är bäst farfar) så ska jag göra lite samhälls plugg. Efter maten sätter jag igång med att läsa min engelska bok som ska vara utläst tills imårn.. keep going girl. PUSS
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0