stockholm i mitt hjärta

i veckan har jag jobbat ihjäl mig, rensat rensat och rensat blommor. dock har jonathan lärt mig köra traktor så nu är jag en riktig bonde. I torsdags så åkte jag till stockholm, där blev jag uppmött av pontus, sen åkte vi vidare till hans moster där vi har spenderat hela midsommar helgen. Vi har solat, spelat fotboll, åkt tunnelbana och båt, sen har vi gått på grönalund en hel dag. Jag har haft det så otroligt bra dom är dagarna. guld värt! älskar hela familjen lundkvist. Det var jobbigt att säga hejdå och veta att vi inte kommer synas på en HEL vecka.. snyft
just nu sitter jag och lyssnar på skön musik, tänker på min fina och längtar tillbaka <3
tiden rinner iväg och jobbet kallar, bäst att kryper ner i min stora tomma säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0