tonight are we all young

igår blev det en stressig dag kan man säga. efter jobbet cyklade jag in till stan för att vänta på pappa. När han var hemma cyklade jag hem till han och sen for vi till Älvsbyn. Såg matchen som slutade 6-1 till Piteå!
Efter matchen övningskörde jag till luleå, blev en snabb visit hemma hos farmor och sen for vi till kallax.
Somnade direkt jag la huvudet på kudden /heaven/ dock så vaknade jag av att jag slog knät i elementet ajajaj, nästan så att jag borde ha åkt ambulans bara för att det var så synd om mig.
Iaf nu på morgonen har jag lyckats snöra ihop en lunch låda, idag hade jag tänkt jobba till sex och direkt efter det fara hem till mamma, packa alla fotbollsaker och sen cykla till träningen  → för att sen städa på kalles. Det var ungefär min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0