Always and forever

Min mormor, min hjälte mitt allt.
Att förstå vad du har måsta gått igenom är nästan ofattbart. Hur mycket du har fått kämpa och hur mycket du faktiskt kämpar än i dag. Det finns ingen som jag ser upp till lika mycket som jag gör till dig. Du är så stark
och jag önskar att jag vore lika stark som dig, i alla fall hälften så stark för det skulle räcka gott och väl. Jag tänker ofta på hur lika vi är, lika envisa, lika fåfänga och lika överens om att man ska vara brun och ha rakt hår.  Så många gånger som jag har rivit ut din garderob och testat alla dina kläder. Så många gånger som jag har övat att gå i dina klackeskor framför spegeln, fram och tillbaka, så många gånger tänker jag på dig varje dag. Du har visat och lärt mig så mycket om livet. Nu är det min tur att ta hand om dig, min lilla skruttiga mormor. Du och jag, det finns ingen som jag håller så kär som jag håller dig. Jag älskar dig always and forever!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0