home

 
 
Nu är jag hemma efter tre veckor i USA. resan har varit otroligt rolig och händelserik. Men som alltid blir jag sjuk efter resor och denna gång var så klart inget undantag. Dunder förkylning skulle jag vilja kalla det.
Jag hoppas bara att jag är någorlunda frisk till midsommar.
Klockan åtta ska jag åka in till Ica för jobb, slutar redan klockan ett. Ikväll var det tänkt att jag skulle döma fotboll och spela match. Jag får se hur det blir med matchen, frågan är om det är värt att spela och sedan riskera att bli ännu sämre. Jag får helt enkelt känna mig för senare, kanske far ut och springer och ser hur det känns. Men nu måste jag dra mig mot jordgubbarna som väntar på mig.
Ha det bra, så hörs vi snart igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0