Friday

Idag är det fredag, dock känns det inte som vanligt då denna fredag kommer bestå av plugg.
Igår satt jag och översatte ett spanska häfte i drygt 3 timmar, men när jag skulle skriva sista meningen så försvann allting. Och inte bara det, mitt humör och hopp försvann också. Minns inte sist jag grät så mycket. Men idag är det nya tag som gäller så nu är det bara att börja om från början. Tidigare idag var jag Marianne och min storasyster och käkade på subland, mycket gott och det fick mig att bli lite gladare. Ikväll kommer pontus hit så någonting positivt händer idag iaf. Nu ska jag fortsättaoch kämpa med spanska en tag till. Hoppas er fredag blir bra!
Snart är det ett år sedan vi var i Spanien. En otroligt rolig resa som jag inte vill göra om men samtidigt inte vill vara utan. Jag minns att dom ville ta ett kort på mig och hästen för dom tyckte att vi var så lika. Ljust hår och blåa ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0