monday morning

 
 
 
 
 
 
Helgen bara sprang förbi. I fredags var vi en massa tjejer hemma hos Amanda. Senare under kvällen drog vi till challange. Efter en bra kväll kom ponte och hämtade mig och vi for till han. På lördagsmorgonen skulle jag upp och jobba, började elva och slutade sex. När jag kom hem var jag så trött att jag såg lite tv och sen gick jag och la mig strax efter nio. På söndagen for jag och min familj till luleå. Vi åt en hamburgare och köpte en ny soffa. Resten av kvällen bestod av soffhäng och en rad olika tv program. Idag är det dessvärre måndag.. kanske, kanske kanske att jag orkar dra mig till gymmet. Hade varit skönt och nödvändigt men som sagt.. skolan måste gå före.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0